Τρίτη 6 Μαΐου 2008

ΠΡΟΒΟΛΗ: ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ!!!

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ...

Αγαπητέ μου ψυχολόγε,
έχω προβληματιστεί τον τελευταίο καιρό με κάτι που δεν μου έχει ξανατύχει και θέλω τη συμβουλή σου. Ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή, ώστε να καταλάβεις κι εσύ το δράμα που ζω.
Ξανθό, εικοσιπεντάχρονο γκομενάκι, μου εμφανίστηκε για τη θέση της ιδιατέρας γραμματέως. Ψιλομουρλοτρελάθηκα, καθότι το γκομενάκι ήταν πολύ 'μπάνικο'! Ατέλειωτα πόδια, τέλεια οπίσθια, ολοστρόγγυλα στήθη, αγγελικό πρόσωπο!
Η εφημερίδα μου (σημειώνω ότι είμαι εκδότης) περνάει μια από τις καλύτερες περιόδους της ακμής της, οπότε λογικό είναι, πολύς κόσμος να μπαινοβγαίνει στο γραφείο μου ζητώντας εργασία.
'Στενογραφία ξέρετε;΄' τη ρωτάω
' Όχι' μου απαντάει αυτή ναζιάρικα, 'αλλά μαθαίνω πολύυυυ γρήγορα' και μου ρίχνει ένα βλέμμα όλο ηδυπάθεια
' Γραφομηχανή, υπολογιστή;' ξαναρωτάω με αγωνία
' Ούτε, αλλά μαθαίνω πολύ γρήγορα!!!'
' Καμιά ξένη γλώσσα;' τολμώ απεγνωσμένα
' Όχι, αλλά σας είπα, μαθαίνω πολύ γρήγορα'
' Έστω ότι σας προσλαμβάνω, λέμε τώρα, με τι μισθό θα είσασταν ικανοποιημένη ;'
' Πέντε χιλιάρικα το μήνα!!!! '




Εσείς τι λέτε; Προσελήφθη η νεαρά;

Μάθετε τι έγινε στο τεύχος που κυκλοφορεί!!!!!



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΒΟΛΗ
η ... άλλη εφημερίδα!!!!
Κάθε μήνα στα περίπτερα, μόνο με 1 ευρω πουλάκι!!!!










Δεν υπάρχουν σχόλια: